איזה ליסינג הכי מתאים לך?

תחום הליסינג בישראל מאוד מפותח, כאשר לא פחות מ- 70 אחוזים מהמכוניות החדשות בשוק נרכשות כיום במסגרת עסקאות ליסינג. מכיוון שהשוק הזה כל כך מפותח, הצמיחה שלו הביאה עמה גם את צמיחתם של מגוון מסלולי ליסינג שונים, לצד שירותים נלווים שתוכלו לבחור. כאשר תחום הליסינג היה עוד בחיתוליו, רק חברות וארגונים גדולים זכו ליהנות ממנו, אך כיום כל אדם פרטי רשאי ליהנות גם כן מעסקאות ליסינג והיתרונות שהן מביאות עמן.


מהו ליסינג פרטי?


ליסינג פרטי יתאים בעיקר לאדם הפרטי, עצמאי או שכיר. עסקאות ליסינג פרטי למעשה מאפשרות בחירה של רכב חדש, על פי העדפתכם האישית, בלי שתידרשו לשלם את מלוא שווי הרכב מיד עם קבלתו. בנושא המיסוי, במסלול ליסינג פרטי שווי השימוש ברכב מחושב באופן ליניארי לצורכי מס, מה שאומר בעצם שתשלומי המס שישלם עובד שכיר עבור רכב צמוד שיקבל ממקום עבודתו יעלו. ליסינג פרטי מאפשר לכל שכיר לרכוש רכב באופן עצמאי בתנאים אידיאליים, כאשר המעסיק יחזיר לשכיר את התשלום החודשי בתור הכנסה. בדרך זו העובד נהנה מהכנסה חודשית נטו גבוהה יותר, בזמן שהמעסיק נהנה מהוצאה חודשית מוכרת.


לאורך תקופת הליסינג הרכב יהיה רשום על שם חברת הליסינג, כאשר בתום התקופה תוכלו לרכוש את הרכב במחיר שנקבע מראש, לאחר מכן יירשם הרכב על שמכם. בנושא תחזוקת הרכב והטיפולים התקופתיים הנדרשים, אתם יכולים לעשות זאת לבד או ליהנות משירותים נלווים שחברות הליסינג בדרך כלל מציעות. לרוב תוכלו למצוא אפשרות של שירותי טיפול ותחזוקה בהנחה.
בתחילת תקופת הליסינג, תידרשו לשלם מקדמה, לאחר מכן תעבירו תשלומים קבועים כל חודש. כאמור, בסוף תקופת ליסינג פרטי, ניתן לרכוש את הרכב במחיר שנקבע מראש, כאשר תיפתח בפניכם גם האופציה של התקדמות לרכב חדש יותר. בדרך כלל תקופת ליסינג פרטי תהיה בין 30 ל-36 חודשים. עסקת ליסינג פרטי מתאימה מאוד לאנשים המעוניינים לשלוט באופן מלא באופן התשלום, כאשר הם מנהלים מעקב מדוקדק אחר ההוצאות וההכנסות שלהם.


סוגי ליסינג נוספים


בנוסף לליסינג פרטי, ישנם מגוון סוגי ליסינג נוספים, כמו ליסינג תפעולי לדוגמה. סוג זה של ליסינג יתאים בעיקר לסוגי עסקים המתפעלים צי רכב בינוני או גדול. באמצעות ליסינג תפעולי יכולים עסקים ליהנות מנוחות מקסימלית ופינוי של משאבים שיאפשר להם לקדם את העסקים שלהם, לצד צמצום סעיף הרכש הקבוע וההלוואות שמתלוות אליו. במסגרת הליסינג התפעולי קובעים גם מסגרת קילומטראז' שנתית, שכל חריגה ממנה תחויב בתוספת לתשלום.
כך, תוכלו כעת לבחור את מסלול הליסינג המתאים ביותר עבורכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *