חסכוני

טיפים לצמצום הוצאות הדלק החודשיות

הוצאות המשפחה כוללות לרוב את ההוצאות הנדרשות עבור הנסיעות. ייתכן שעד היום הסתכל על חשבון הדלק שלך כאל נתון שאי אפשר לשנות אותו, אך לא זה המצב. במיוחד עבורך צירפנו טיפים שיעזרו לך לצמצם את ההוצאות בעבור הדלק וכל זאת בלי לצמצם את הנסיעות שלך.

טיפ ראשון – השוואת מחירים

ממש כפי שנהוג להשוות מחירים בין חנויות רהיטים, נעליים וסופרים, כך זה תקין ומשתלם לבדוק את תחנות הדלק השונות. לפעמים נסיעה של מאה מטרים נוספים יכולה להוביל אותך אל תחנה אשר מוכרת דלק זול יותר – וגם אם נדמה לך שהפער נמוך מאד, ההבדלים יכולים להתבטא במאות-עד-אלפי שקלים מדי שנה.

טיפ שני – העדפת תדלוק עצמי

גם היום ישנם אנשים אשר מעדיפים להשתמש בשירותי תדלוק ועל כך הם משלמים. שינוי קטן של שיטת התדלוק ומעבר לתדלוק עצמי יכול לחסוך לך מאות שקלים בשנה וכך להגיע לדלק זול מבלי מבצעים שונים. לחילופין, אם החלטת שאין בכוונתך לתדלק לבד (מכל סיבה שהיא) עדיף לחפש תחנת דלק שמציעה מחיר נמוך גם כשהיא נותנת שירות מלא.

טיפ שלישי – מילוי אוויר בגלגלים

הרכב שלך צריך להיות תקין לא רק בשל ענייני בטיחות אלא גם כדי להפחית את התשלום על הדלק. כאשר לחץ האוויר בגלגלים תואם את המלצות היצרן הרכב צורך פחות דלק. בכל תחנה ניתן לבדוק את לחץ האוויר ולדאוג לכך שגם יהיה לך רכב בטוח יותר לנסיעה וגם חסכוני יותר.

טיפ שלישי – תחזוקת רכב

רכב תקין מבחינה מכאנית יהיה חסכוני יותר. מומלץ לבדוק כי כמות השמן במנוע מאוזנת וכי מסנן הפיח עבר טיפול על פי הצורך. ככל שהרכב מטופל טוב יותר כך הוא ייטה לצרוך פחות דלק וכמו כן, פעולת התחזוקה תהיה זולה יותר מביצוע תיקון (כלומר הרווח שלך יהיה כפול).

טיפ רביעי – נהיגה נכונה

לנהיגה שלך יש השפעה על תצרוכת הדלק. ככל שהנסיעה מתבצעת במהירות קבועה או שההאצה והעצירה הדרגתיים כך הנסיעה תהיה חסכונית יותר. האצה שמתבצעת עם כל הרגל על דוושת הגז היא יקרה מאד. נסיעה נכונה תלויה רק בך ויכולה להוביל לחיסכון של מאות שקלים בשנה.

טיפ חמישי – ריקון הרכב מחפצים מיותרים

רכב כבד צורך יותר דלק. כל מה שאינו משמש אותך ביום יום אינו צריך להיות ברכב ועלייך לזכור כי לא מדובר במחסן אלא בכלי שמאפשר לך להגיע מיעד אחד לאחר, רצוי בנינוחות ובתשלום מופחת ככל האפשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *