תיקון סווית לרכב

תיקון סוויץ' לרכב

קרה לא פעם שמצאנו את עצמנו תקועים עם הרכב כשהוא לא מצליח להתניע, באותו רגע אנו מרגישים שלא נותר לנו דבר אלא לעמוד חסרי אונים ולדמיין איך היום חולף לו מבלי שהצלחנו לעשות כלום – אך חשוב לזכור שכל בעיה ניתן לתקן. השאלה החשובה היא, כיצד?

נתקלתם בבעיה עם המנעול ברכב? המפתח מסתובב בצורה חופשית בתוך המנעול? הסוויץ' לא מסתובב או שאולי המפתח נתקע בתוך הסוויץ' ? כל התרחישים הללו יעידו על תקלה במנעול של הרכב ושיש לתקן את התקלה במהרה באמצעות מנעולן מומחה לכל סוגי מנעולי הרכב.

שירות של מנעולן מוסמך הוא לרוב שירות מהיר ואמין. מנעולן מתוקף תפקידו מתבקש להגיע לכל יעד שבו מתרחשת תקלה תוך 20 רגעים מרגע הקריאה. מנעולן מחזיק בכל האישורים הנדרשים כולל אישור מטעם משטרת ישראל, אישור שמאשר לו לפרוץ לרכבים על מנת לתקן את הבעיה. מנעולן הוא האיש היחיד שעליו תוכלו לסמוך בכל הנוגע לבעיה במנעול או בסוויץ' של הרכב שלכם.

תקלות נפוצות במנעול רכב

הרכב שלנו הוא מכונה שמורכבת ממגוון רחב של חלקים ולא פעם קורה שאחד מהרכיבים נתקע. תרחישים רבים יכולים להיות כגון, מקרה בו המפתח זז בחופשיות והמנעול אינו מגיב, או במקרה שהדלת נעולה ולא מוכנה להיפתח, או שהסוויץ' זז חצי סיבוב וכך נתקע, או שאיבדתם את צרור המפתחות של הרכב ואין לכם רזרבה ועוד. רוב התקלות מעידות על בעיה בפין או בתוף של הצילינדר וסיבות נוספות. עשויות להיות מספר מקורות לבעיה אך לכל בעיה שתהייה, חשוב לספק פתרון מדויק ובטוח. מנעולן שצבר כבר ניסיון רב, יבקש מכם את כל הפרטים של הרכב (שנת ייצור, סוג רכב וכו') על מנת לזהות את סוג הרכב ולדעת לספק לו מענה הולם. הוא יגיע עם כל מנעד הכלים המתאימים כדי לבצע את התיקון ולסדר את התקלה במהירות וביעילות.

מה נידרש עבור תיקון סוויץ' ברכב?

כדי להבין מה זה סוויץ' יש להבין את ייעודו. אם כן, הסוויץ' של הרכב הוא למעשה המתג שמפעיל את המכונית, רק באמצעותו ניתן להתניע את המכונית. האופן שנעשה זאת הוא על ידי החדרת המפתח וסיבוב שלו. אך יכול לקרות, לאחר הסיבוב של הסוויץ' , הוא יתקע ואז למעשה לא נוכל להניע ולהזיז את הרכב.

על מנת לפתור בעיה זו במהירות, יידרש מאתנו להזעיק איש מקצוע אמין ומנוסה שכבר תיקן בעברו תקלות מסוג זה, איש מקצוע מומחה שמצליח לזהות את מקור התקלה ויודע כיצד לבצע פירוק בצורה בטוחה מבלי להזיק לשום חלק אחר ברכב. כשמדובר בתקלה שלא ניתן לתקן אותה והברירה היחידה היא להחליף סוויץ', חשוב להתייעץ עם מנעולן מומחה, רק הוא ידע לבצע את הפעולה הזו באופן מקצועי, לקודד את המפתח ולהתאים אותו לסוויץ' באמצעות הניסיון שרכש ועל ידי הכלים הטכנולוגיים שמסוגלים להתחבר למערכת המחשוב של המכונית.

בחרו רק מנעולן מומחה

האדם שאחראי לתיקון מצב בו הסוויץ' לרכב שלכם תקוע יהיה מנעולן רכב מוסמך. הוא אדם שעבר הכשרה ומחזיק בכל האישורים לעסוק בהחלפת מנעולים. הוא זמין כל שעות היממה ויש לו את הכלים המתאימים שיכולים גם לשחזר את המפתח ואת השלט של הרכב. נסכם שאסור להתפשר בכל הנוגע לתיקונים ברכב שלכם ויש לפנות רק לאיש מקצוע. חשוב למצוא מנעולן שיודע לעשות כל מלאכה מבלי לגרום נזקים לחלקים נוספים. מנעולן מקצועי ידאג להגיע לכל יעד במהירות האפשרית ויתקן את הבעיה במידי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *