בגדי וינטג' מתאימים לרכבים

3 סוגים של בגדי וינטג' שיתאימו ל- 3 סוגי מכוניות יד שנייה

בתקופה בה אנו חיים עיצוב הוא שם המשחק, ביחד עם רצון לעצב את המראה שלנו, את הבית, המכונית והחצר. חשוב לנו גם לבחור בגדים מעוצבים שיתאימו לא רק לנו אלא גם למקום בו אנו נמצאות, בין אם מדובר בעבודה, בית קפה או חתונה. ובכדי שבגדים מעוצבים יהיו מיוחדים אנו לא אחת בוחרות אותם בחנויות יד שנייה מובחרות המציעות בגדי וינטג' און ליין כמו החנות של שני פלצ'י.

וזה עוד לא הכול. כיום אנחנו גם רוצות למצוא פרטי לבוש יד שנייה שיראו מעולה עם המכונית האהובה שלנו. אז עבור אותן פשינסטיות בנשמתן שלא מוותרות על אף פרט, ושאפילו חשוב להן ללכת עם הופעה מתאימה לרכב שלהן, לפניכן 3 סוגים של בגדי וינטג' ויד שנייה שיתאימו ל- 3 סוגי מכוניות יד שנייה.

רכב שטח ישן

לנשים שחובבת רכבי שטח, ארבע על ארבע יד שנייה, המבלות הרבה זמן בטיולים בטבע או לכל הפחות משמרות מראה של נערת שטח קשוחה, תתאים לרכב הופעה דומה. למשל תתאים לרכב שטח הופעה המורכבת ממכנסי עור שורט לבנות בגזרה נמוכה של פעם, הכי קוליות שיש, מעוצבות עם ניטים ממתכת כסופים שעוקבים אחרי תפרי המכנס בחלק התחתון, בצדדים ובכיסים האחוריים. המכנסיים הולכות עם חולצת גופיה בצבע ורוד פיסטוק מבד נמתח ונעים, ומעל כל זאת ישתלב ז'קט וינטג' שחור, עבה וייחודי, שיש עליו דוגמא אדומה בסגנון של ווסט, עם בטנה וכריות לכתפיים.

רכב מיני קטן וסקסי

יש לך רכב מיני ישן, קטן וסקסי שאת מנווטת עימו במרחב העירוני בגמישות קלילה? לרכב שובה לב תתאים למשל הופעה נשית של שמלת מעטפת מבד קטיפתי ללא שרוולים עם מראה זוהר של פסטיבל קאן. היא תלך נהדר עם משקפי שמש יד שנייה ורודות וגדולות ונעלי עקב אדומות, ומעל כל זאת תוכלי ללבוש בימים קרירים ז'קט וינטג' מנומר של גוטקס עשוי מבד קורדרוי, עם סגירה של כפתורים ורצועת קשירה תואמת.

הכי ספורטיבי שיש

נוסעת ברכב ספורט ישן ומרשים שלא מפסיק למושך מבטים? תוכלי לשלב עם רכב כזה הופעה מרשימה ספורטיבית ונשית, המורכבת למשל ממכנסים לבנים בגזרה גבוהה מבד כותנה נמתח עם פס צדדי בגוונים של שחור וחרדל. לכך תוסיפי חולצה קצרה ומיוחדת של שיין עם הדפס גיאומטרי צבעוני. כל זאת לצד משקפי מראה כחולות יד שנייה, ונעלי סניקרס לבנות, ויש לך מראה שהולך נהדר עם מכונית הספורט הישנה שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *