4 מכוניות מומלצות לנסיעה משפחתית לאילת

4 מכוניות מומלצות לנסיעה משפחתית לאילת

הנסיעה לאילת היא תמיד הרפתקה: הנופים המשתנים ממראה אורבאני למדברי, הצבעים הצהובים של השממה המתחלפים בהרי אילת הססגוניים, ההתרגשות לקראת בית המלון והאטרקציות. אכן, קיימות המון אטרקציות למשפחה באילת החל במצפה התת ימי ועד לטיולי גמלים, אבל בשביל להגיע אליהן צריך כמובן לצאת לדרך ולגמוע את מאות הקילומטרים המדבריים. אז במיוחד בשביל הדרך, הנה סקירה של 4 מכוניות משפחתיות מומלצות לנסיעה הארוכה.

הונדה סיוויק T1.5

הדגם הזה זוכה לפופולאריות גבוהה בזכות חוויית נהיגה מצוינת, כה חשובה למרחקים הארוכים, ומצד שני גם חיסכון משמעותי בדלק – שוב נקודה חשובה לאור מחירי הדלק הגואים שמגיעים למאות שקלים לנסיעה לאילת ובחזרה. הונדה סיוויק גם תעשה רושם לא רע על נהגים אחרים בכביש 90, למי שזה חשוב, בזכות העיצוב הספורטיבי המתקדם. היא אוחזת מצוין בכביש ויש לה מנוע חזק המספק 182 כוחות סוס, מה שנותן תאוצה מצוינת ואחיזת כביש לעקיפות – אותן יש לעשות כמובן בזהירות רבה. לכך מצטרף תא המטען הגדול שאליו ניתן לדחוס את כל מה שצריך לחופשה של כמה ימים במלון. מעבר לכך, חוויית הנסיעה של הנוסעים היא מצוינת בזכות מרחב פנימי גדול והילדים במושב האחורי גם נהנים מחלונות כהים שמסתירים את השמש המסנוורת.

רנו מגאן קופה

מדובר במכונית עם עיצוב מרהיב ויוקרתי, החל במראה החיצוני ועד לעיצוב המרחב הפנימי – כך שהנסיעה לאילת תעבור על הצד החלק והנעים ביותר לכולם. אכן, זוהי מכונית גדולה והדבר ניכר במרחב גדול לכל הנוסעים, ולכך מצטרף מנוע טורבו דיזל המצטיין בעוצמה חזקה ובחיסכון בצריכת דלק.

פיאט טיפו

הדגם החדש הזה של פיאט מהווה בחירה מצוינת למי שמעוניין במכונית משפחתית בעלויות נוחות במיוחד. יש בה את כל מה שצריך לנסיעה משפחתית, ומנוע המספק 110 כוחות סוס בנפח 1600 סמ"ק. יש לה מערכות בטיחות מתקדמות ואחד היתרונות הבולטים הוא מרווח פנימי גדול במיוחד, כך שגם ילדים, גם בני נוער ואפילו מבוגרים יעברו את הנסיעה לאילת בנוחות. לא תהיה גם בעיה להעמיס את תא המטען הגדול (מעל 500 ליטר) את כל מה שלוקחים לחופשה, וכאמור – יתרון חשוב נוסף הוא עלויות סבירות בהחלט.

פורד פוקוס ACTIVE X

עוד דגם מצוין המאופיין במחיר סביר, המספק חוויית נהיגה מצוינת ועיצוב נאה. מדובר בדגם פופולארי הזוכה לשבחים רבים בזכות מערכת הבטיחות המקיפה והמשוכללת, כגון בקרת סטייה וקרבה להולכי רגל. פורד פוקוס גם חסכונית בצריכת הדלק עם מנוע חזק של 182 כוחות סוס, ולכך מצטרפת חוויית נהיגה מצוינת עם 8 הילוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *